17 de juliol del 2013

Amanida tèbia d'albergínia i tomàquet

Una recepta senzilla, ràpida, fresca i sana per aquests dies de tanta calor, en què no ve tan de gust cuinar i menjar plats més pesats. S'elabora amb productes totalment de temporada, i cal aprofitar-los tant pel sabor com pel preu, i si a més tens la sort d'obtenir-los de l'hort com jo... sense paraules!




No us fico la quantitat d'ingredients perquè dependran si és un primer plat, un sopar o simplement un acompanyament, però ja veureu com no té cap secret.

Ingredients:
tomàquets
albergínia
mozzarella fresca
olivada
oli d'alfàbrega o oli d'oliva
sal

Passos a seguir:
Tallem les albergínies i els tomàquets a rodanxes fines. Salem l'albergínia i la passem per la planxa uns minuts. Quan estigui cuita només cal montar l'amanida, alternant tomàquet, albergínia, mozzarella i olivada, fent un parell de pisos. Finalment ho ruixem amb oli d'alfàbrega o amb un raig d'oli d'oliva.
La servim al moment per tal de menjar-la tèbia.





No es pot demanar més per menys!! Com sempre espero que us animeu a fer-la i que ens feu arribar les vostres fotografies ;).

Ho han fet...

Gemma M.

9 comentaris:

  1. Eva, jo hi firmava ara mateix!!!!! És que les albergínies m'encanten i aquesta amanida teva ha d'estar bona, bona!!!!!! :)

    ResponElimina
  2. Quan ens arribin les albergínies, que estan a punt, segur que fem aquesta amanida. Ha d'estar deliciosa!

    ResponElimina
  3. Que boooo!! Ja la provaré de fer!!! ;)

    Petons!

    ResponElimina
  4. M'encanta aquesta proposta d'amanida Eva!
    Se m'acut canviar la mozzarella per formatge de cabra, i fer dues versions... salivera que tinc ja!

    Petons!

    ResponElimina
  5. Molt ben presentada aquesta amanida, Eva. Una plat que em ve molt de gust. Petons.

    ResponElimina
  6. Eva, Montse una recepta ben senzilla ràpida i molt ben presentada.

    ResponElimina
  7. Nenes quina delícia!!! I fàcil! petons

    ResponElimina
  8. Que bona!!! Senzilla i molt resultona!!!
    Petonets

    ResponElimina
  9. Gràcies a totes i tots pels vostres comentaris!
    I com diu el Víctor, podeu substituir-ho pel formatge que més us agradi, segur que amb formatge de cabra està deliciosa també!

    ResponElimina